Ulubione szminki

/
2 Comments

Dzisiaj przygotowałam posta z moimi ukochanymi szminkami. To właśnie one są moimi ulubionymi kosmetykami i zawsze muszę je mieć przy sobie. Używam ich już od dłużego czasu i z ręką na sercu mogę je polecić. 

Jako pierwszą pokażę wam szminkę CHANEL ROUGE HYDRABASE 96 INGENUE. Jest to moja ulubiona szminka, używam ją na co dzień ponieważ jest trwała i wydajna. Nadaje ustom niesamowity blask i kolor. Kolejnym plusem jest opakowanie, które jest bardzo elganckie oraz łatwość rozprowadzania produktu na ustach.





175 PINK PUNCH MAYBELLINE jest to szminka o bardzo wyrazistym kolorze, który na pewno ożywi każdy monotonny zestaw. Wielkim plusem jest fakt, że szminka się nie rozmazuje i równie długo utrzymuje się na ustach. Minusem jednak jak dla mnie jest opakowanie, które jest mało eleganckie.


 A tak wyglądam bez :)



Ostatnia szminka jest to AVON LUXE HIGH STYLE CORAL. Zarówno jej kolor jak i opakowanie jak dla mnie są przepiękne. Konsystencja tego produktu jest świetna ponieważ mocno nawilża usta i bardzo dobrze się rozprowadza. Jedyna wada tej szminki to słaba wydajność.






1. 175 PINK PUNCH MAYBELLINE
                                                   2 .AVON LUXE HIGH STYLE CORAL
                                                   3.CHANEL ROUGE HYDRABASE 96 INGENUE

                            Mam nadzieje, że dzisiejszy post przypadł wam do gustu. Do następnego!


You may also like

2 komentarze :

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Blog Archive